Välkommen

Hem och Skola är en förening som hör till Förbundet Hem och Skola i Finland rf. Vi finns till för alla familjer med barn i Hagelstamska skolan och Gymnasiet Grankulla samskola. Föreningens syfte är att stöda en öppen dialog mellan elever, skola och hemmen.

Föreningen vill med sin verksamhet förbättra gemenskapen, intensifiera och främja samarbetet mellan hemmen, skola, elevkårer och lärarkåren

Vi jobbar för en trygg vardag i skolan, elevernas välbefinnande och gemenskap samt att att finansiellt kunna understödja olika evenemang och aktiviteter i Hagelstamska skolan och Gymnasiet Grankulla samskola.

Läs mer om vår verksamhet under flikarna "Aktuellt" och "Verksamhet".

Hör av dig

Vi hoppas du tar kontakt för att berätta vad du vill se på våra webbsidor, vad du önskar av vår verksamhet, hur du vill bidra, eller för andra kommentarer. Vad tycker du vi borde satsa på? Har du förslag på aktiviteter som kunde förbättra gemenskapen?

Hör gärna av dig.

Skriv siffran 5 med bokstäver:

Inga händelser på kommande