Välkommen

till föreningen för alla familjer med barn i Hagelstamska skolan och Gymnasiet Grankulla samskola. Föreningen vill med sin verksamhet stöda elever, lärare och föräldrar, förbättra gemenskapen och intensifiera samarbetet mellan hemmen och skolan. Vi fungerar för gott samarbete mellan Hem och skola, elevkårer och lärarkårer och arbetar aktivt för att finansiellt kunna understöda olika evenemang och aktiviteter i Hagelstamska skolan och Gymnasiet Grankulla samskola.

Hör av dig

Vi hoppas du tar kontakt för att berätta vad du vill se på våra webbsidor, vad du önskar av vår verksamhet, hur du vill bidra, eller för andra kommentarer. Vad tycker du vi borde satsa på? Har du förslag på aktiviteter som kunde förbättra gemenskapen?

Hör gärna av dig.

Skriv siffran 4 med bokstäver:

Inga händelser på kommande